Pagina's

25.6.11

Dromen.

Werken bij een highfashion modeblad in New York City, lunchen met Brad Pitt, een etentje met George Clooney en 's avonds stappen met de girls van The Hills. Je vakantie doorbrengen met Robert Pattinson, liggend op parelwitte stranden, kijkend naar de zonsondergang.
Iedereen heeft wel een droomman, een droomvakantie, een droomhuis en een droombaan. So do I!

Iedereen heeft dromen, de ene iets realistischer dan de andere. Vroeger droomde ik er van om op vakantie te gaan met K3, nu met Brad Pitt. Mijn droomhuis is een witte villa, gelegen aan het strand op Ibiza, met een inloop kledingkast alleen voor mij. Alleen tot nu toe is het alleen bij dromen gebleven en ik ben bang dat het daar ook bij blijft.

Het lijkt me geweldig om voor een tijdschrift te werken. Een groot en bekend tijdschrift wel te verstaan. Maar stiekem droom ik ook al iets verder dan dat, hoe ongelooflijk gaaf zou het zijn om een eigen tijdschrift te hebben? Maar ik geloof dat dat precies de reden is waarom de titel van deze post dromen is. Ik heb namelijk niet voor niks afgelopen week gesolliciteerd bij een snackbar.

'Ach, je moet klein beginnen', zeggen veel mensen altijd. En waarschijnlijk hebben ze gelijk daarin. Niet iedereen wordt in de plaatselijke supermarkt op tienjarige leeftijd ontdekt, omdat ze in het nummer, Blub ik ben een vis, een goede noot raken! Tot de tijd dat ik 'ontdekt' word, ga ik lekker patat bakken en probeer ik trouw te blijven bloggen. Je weet maar nooit wie dit leest!

Keep dreaming, one day your dreams will come true!

29 opmerkingen:

  1. Mijn god, Robert Pattinson <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi leuk stukje! Maar als je écht iets wil, ga ervoor! Wie weet lukt het! (Al is daten met Robert Patisson misschien niet zo heel haalbaar hihi, helaas)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuk geschreven! Ik herken me er in haha :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahah super.
    Maar Robert Pattinson is al van mij muwhaha. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk stukje zeg. Ik herken mezelf er ook in. Ik ben echt een dagdromer. Vooral in de saaie lessen, maar dan ben ik vooral heel goed in niet realistisch dromen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hey bedankt voor je reactie :D
    jou blog is ook leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke blogjes schrijf je! Ik ben ook ontzettend grote dagdromer, al zien mijn dromen er net wat anders uit dan die van jou. Erg leuk!

    FarBeyondBelieving

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha, so true. Het dromen nooit opgeven hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk geschreven. :)
    "Ik heb namelijk niet voor niks afgelopen week gesolliciteerd bij een snackbar. " - love it, haha. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, leuk! En grappig ook, haha :P.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hhm, heerlijk is het om even weg te dromen!

    Leuk geschreven! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dankje :)
    je schrijft leuk, dus misschien zit dat baantje bij een tijdschrift er ooit nog wel in!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weg dromen is echt heerlijk!:) Leuke post!

    Ik ga je trouwens volgen, als je mij nog niet volgt, volg je terug?:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt leuk geschreven ! Ik droom ook soms helemaal weg..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je schrijft echt leuk!
    Ik denk inderdaad ook de meeste dromen niet echt haalbaar zijn. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thanks! Ik denk dat je toetsen inmiddels allemaal zijn afgelopen, gingen ze goed? Ik droom wel van dingen die haalbaar zijn, niks met celebrity's enzo, haha. Dat is inderdaad niet zo haalbaar, maar veel dromen zijn wel de moeite waard en die gaan mensen niet achterna!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk stukje! Ik hoop nog steeds dat ik later een zangeres wordt ;d.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat heb jij een mooie blog zeg (:
    Ik volg jou volg jij terug?

    Melissasglamourworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk geschreven! ik heb nog steeds onbereikbare dromen haha! x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk stuk. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg herkenbaar dit, en leuk geschreven :)

    Join my vintage give away if you like and get an invite for a Amsterdam Fashion Week event as well!

    X. Brenda
    www.givelivelovelife.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuk blog!
    Ik volg je, follow je mij terug ?

    http://valloires.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

love comments. =3