Pagina's

5.4.11

Date or Disaster.

Date of Ramp. Ik kan achter beide een kruisje zetten. [x]

'De Perfecte Date'
Een drankje doen, gezellig een hapje eten , een zwijmel-film kijken
of een romantische strandwandeling?
Dan de perfect guy erbij en jou avond kan niet meer stuk!
De twee uurtjes, waarvan je van tevoren dacht dat ze een eeuwigheid
zouden duren, vliegen voorbij alsof het niks is. Tot je grote verdriet
is het alweer tijd dat hij je netjes thuisbrengt, zoals je moeder dat graag
ziet. Een tweede date is zeker een must voor je en suprise, suprise,
zo denkt hij er ook over! Na de tweede date weet je het zeker,
hij is de ware!


'De Wat-Vind-Ik-Nou-Eigenlijk-Van-Hem Date'
Een drankje doen, gezellig een hapje eten , een zwijmel-film kijken
of een romantische strandwandeling?
Je hebt een hele gezellige avond, hij is spontaan en zeker niet
bad-looking. Nadat hij je netjes heeft thuisgebracht lig je wel
een uur te woelen. Je gaat rechtop in bed zitten en vraagt jezelf
hardop af; Wat vind ik nou eigenlijk van hem? Nadat hij je de
volgende dag mee vraagt voor een tweede date, besluit je het nog
een kans te geven. Wie niet waagt, wie niet wint immers.
Alleen na je tweede date weet je het zeker, just a friend!'

'De Ramp Date'
Een drankje doen, gezellig een hapje eten , een zwijmel-film kijken
of een romantische strandwandeling?
Er bestaat natuurlijk ook een kans dat je de beste locatie hebt,
de perfecte avond maar alleen de verkeerde jongen.. Je verheugd
je van tevoren erg op een gezellig avondje en doet net dat kleine
beetje extra om er fantastisch uit te zien. Alleen na vijf minuten denk
je al; Wat doe ik hier? Omdat je niet onbeschoft wil zijn (zo denkt
hij er waarschijnlijk ook over), maak je netjes de hele date af.
Maar wanneer je 's avonds in bed ligt weet je zeker, dit nooit weer!


'...'
Ik kan achter alle drie een kruisje zetten ben ik bang. Een Ramp Date.. Lange, ongemakkelijke stiltes. Nerveuze lachmomentjes van beide kanten. Het gevoel van wat doe ik hier? Één keer meegemaakt,nooit weer voor mij! De Wat-Vind-Ik-Nou-Eigenlijk-Van-Hem Date is eentje die jullie allemaal vast ook wel eens hebben gehad? Hij is het,maar ook weer niet! Last but not least, de Perfecte Date. Ik vraag me af, hoe ik die verder nog wil omschrijven. Voor mij is het een date waaruit een relatie voortkomt of in ieder geval een super vriendschap. Maar dat hoeft natuurlijk niet!
Hoe staat met jullie 'lovelife's'? Aan het daten, of al een leuke vriend? Voor mij voorlopig geen dates meer, ik heb de mijne gevonden!



11 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk geschreven.
    Ik heb niet echt ooit dates, ik vind ze vreselijk haha. Omdat ik dus bang ben ' dat ik zo'n ramp date krijg ' ontloop ik ze maar haha xD. Maar dat is meestal ook geen optie, want dan kom je nooit echt de 'ware' tegen als je nooit date ;o!
    Naja ik heb op het moment een vriend, dus ook geen dates voor mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi leuk geschreven! Kan me er zo wel een paar bedenken die in het lijstje passen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeerlijk he, de zomer! Ik heb er zo veel zin in!:)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauw! Jij kunt echt heel mooi schrijven! <3
    zullen we elkaar volgen? ik wacht :)
    fashionforyours.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk geschreven ! Ik volg je, volg je terug?
    xLiefs
    http://jentelammerts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan ! & leuke post xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dates zijn er echt voor ongemakkelijke situaties haha. Hou er niet van :P
    Wel een heel leuk stukje zeg!

    En fijn dat jij de ware hebt gevonden!:D

    BeantwoordenVerwijderen

love comments. =3